keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Jag Anklakar!

Kuinka kaunis on Porvoo? Olen sen jo tässäkin vaatimattomassa blogissa kertonut, myös Pyhtään kauneudesta olen sanani sanonut, vain Loviisasta olen olen ollut hiljaa, koska pelkään, että maamme junttimainen hallitus kääntäisi sinne silmänsä ja koskisi sitä karkealla kädellään.

Nyt sen kuitenkaan enää voi vaieta. Rantarata on rakennettava! Heille, jotka puhuvat väärin, on taattava suora yhteys hallinnolliseen pääkaupunkiimme. Tämä ei ole mikään ehdotus, tämä on vaatimus.

Ja sama ruotsiksi.

6 kommenttia:

Tomi kirjoitti...

Saitte paavin. Toivon mukaan on musta Pietari Roomalainen ja loppu tulee.

Tomi kirjoitti...

Ette saaneet mustaa paavia, saitte eteläamerikkalaisen. Hän nimi valinnastaan päätellen arvostaa Pyhää Fransiskus Assisilaista.

Tomi kirjoitti...

Olin näemmä väärässä. Hän otti nimensä jesuiittojen (hänen veljeskuntansa) toisen perustajan kunniaksi.

IDA kirjoitti...

No niin: Jetsuiitta ja jalkapallon ystävä: Ole Tomi vaikeuksissa nyt :D

Tomi kirjoitti...

Sinähän möllistelet Kymenlaaksossa. Siellä (Kouvolassa) taannoin tapettiin luvan kanssa vahingoittunut pantasusi. Nyt on paljastunut, että ko. sutta oli ammuttu jo aiemmin haulikolla, siitä löytyi koteloituneita hauleja.

Ettei vaan olleet kyseessä sinun persutoverisi?

Yli-Balthasar kirjoitti...

Miten niin "saitte paavin". Fraasi on Habemus Papam ja se tarkoittaa: Meillä on paavi. Ja se taas tarkoittaa sitä, että myös Tomilla on paavi, halusi tai ei, tahi olkoon välinpitämätön.